Forretningsbetingelser

BETINGELSER FOR ANVENDELSE AF THAIAWAY's BESTILLINGSSYSTEM PÅ INTERNET
 
Sikkerhed og betaling.
Vi tager imod dankort og visa-dankort og vi anvender QUICKPAY som betalingssystem (QUICKPAY). 

Når du har afsendt din ordre, vil denne blive videresendt til den valgte restaurant. Først når ordren er bekræftet af restauranten, vil beløbet blive hævet fra din konto. 

Vurderer restaranten, at din ordre ikke kan ekspederes på grund af travlhed, manglende råvarer eller af anden grund, vil beløbet ikke blive hævet fra din konto og du vil få besked via hjemmesiden samt via din e-mail.

Anvendelse
For at anvende vores bestillingssystem skal du afgive en korrekt e-mail adresse dit navn og et telefonummer.

Enhver bestilling foretaget i vores bestillingssystem er bindende når restauranten har godkendt bestillingen.

Fejl af restaurantvalg ved bestillinger
Har du foretaget en bestilling via hjemmesiden er det dit eget ansvar, at din bestilling afhentes i butikken.
 
Forbehold
Vi tager forbehold for trykfejl/stavefejl og evt. prisforskelle fra vores trykte menukort og på Internet.
 
Ved klager (reklamation)
Ønsker du at reklamere over en vare købt hos ThaiAway kan du henvende dig ved at klikke her.

vi ønsker naturligvis, at får modtager vores bedste service og vil sørge for at behandle din reklamation hurtigst muligt.
 
Fortrydelsesret
Der er ingen fortrydelsesret, da købet vedrører  køb af madvarer.
 
Misbrug
For at undgå misbrug af vores system logges alle transaktioner med IP nr.
Misbrug af vores bestillingssystem vil blive observeret og retsforfulgt.